Prototypy elektromobilů a vozů s palivovými články z koncernu Daimler AG mají úspěšně za sebou už miliony testovacích kilometrů. Vývoj této techniky pokročil již tak daleko, že Mercedes-Benz začne ještě letos vyrábět v malých sériích elektromobily Smart Fortwo Electric Drive a B 220 F-Cell s palivovými články na vodík.
Řízení předsériového prototypu B 220 F-Cell v běžném provozu je prý překvapivě příjemné. Dynamikou se vůz na vodík plně vyrovná dvoulitrovému zážehovému motoru. V interiéru není za jízdy úplné ticho, ale celková hladina hlučnosti je nižší než v konvenčním automobilu. Prostorný interiér odpovídá standardním modelům třídy B, poháněcí soustava včetně nádrže využívá prostor v sendvičové podlaze vozu.
V Německu funguje několik veřejných čerpacích stanic s vodíkem, který stojí 9 eur/kg. Jedna náplň tlakových nádrží za 36 eur vystačí údajně až na 400 km hospodárné jízdy. V přepočtu na ekvivalent nafty dosahuje spotřeba energie tohoto modelu jen 2,9 l/100 km.