Obchodní zástupce/kyně pro prodej technických služeb pro ČR 

Společnost: TÜV SÜD Czech s.r.o.

Místo výkonu práce: Praha, Brno, Ostrava

Kontakt:

Barbora Lukašíková

+420 724 417 765

TÜV SÜD HLEDÁ NOVÉ KOLEGY PRO ODDĚLENÍ STEAM AND PRESSURE

(kam spadají mj. Inspekční, certifikační služby a revize v oblasti: tlakových zařízení, přepravitelných tlakových zařízení, vybraných zařízení pro jadernou energetiku, svařování, systému ve svařování, normy EN 1090 ocelových konstrukcí, supervizních činností při výstavbě, NDT zkoušení a další)

INFORMACE O SPOLEČNOSTI:

TÜV SÜD je v oblasti posuzování bezpečnosti strojů a elektrických zařízení uznaným inspekčním a certifikačním orgánem, a to i na evropské úrovni (notifikovaná osoba). Zákazníci se na nás obracejí v situaci, kdy uvádějí jimi vyrobené zařízení na evropský trh a potřebují se ujistit o jeho bezpečnosti a shodě s normami či směrnicemi. Díky nám se zorientují v patřičné legislativě a ochrání zdraví svých zaměstnanců i koncových zákazníků. V rámci naší spolupráce se zvýší jejich vzdělání v dané oblasti a současně i jakost jejich výrobků, což velmi oceňují.

VAŠÍ PRACOVNÍ NÁPLNÍ BUDE:

  • péče o stávající zákazníky a rozvoj stávajících obchodních vztahů
  • aktivní vyhledávání a identifikace nových obchodních příležitostí v široké oblasti služeb inspekce, certifikace, revize a testování produktů a služeb na českém trhu, případně příležitostí v zahraničí pro lídra v dané oblasti
  • zodpovědnost za rozšiřování portfolia klientů a péče o stávající klienty s cílem dosáhnout a překročit stanovený finanční plán
  • spolupráce s interními a externími partnery s cílem identifikovat potenciál trhu pro nové služby
  • samostatně navrhovat řešení na míru pro danou příležitost
  • příprava cenových nabídek a smluvní dokumentace a jejich správa v CRM systému
  • tvorba prezentací
  • komunikace individuálních požadavků klientů z ČR i zahraničí, s interními a externími partnery
  • zprostředkování služeb nabízených skupinou TÜV SÜD v zahraničí českým klientům
  • základní koordinace vybraných projektů
  • podíl cestování a práce v kanceláři: 40 % / 60%

CO VÁM PRÁCE U NÁS PŘINESE:

  • možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů na každodenní bázi
  • provizní prodej (až 7 % netsales)
  • možnost samostatně si plánovat vlastní agendu a stanovit harmonogram návštěv u klientů
  • služební vůz i pro soukromé použití, notebook, služební telefon
  • pokud nejste u klienta, možnost pracovat z domova po dohodě s nadřízeným
  • smlouva na první rok je na dobu určitou, poté je prodloužena na dobu neurčitou
  • 5 týdnů dovolené a 5 dní sick days
  • příspěvky na vzdělávání a životní nebo penzijní připojištění

BEZ ČEHO SE NEOBEJDETE:

  • SŠ/VŠ technického/ekonomického směru
  • týmový hráč s profesionálním vystupováním a schopností organizovat
  • praxi na obchodní pozici min. 3 roky
  • prokazatelné výsledky a zkušenosti v oblasti prodeje technických služeb (ideálně inspekce/certifikace, poradenství apod.) nebo technického produktu
  • obchodní duch se schopností vnímat obchodní příležitosti kolem sebe (komplexní náhled)
  • nutností je schopnost samostatně nebo ve spolupráci s kolegy techniky navrhovat řešení na míru pro danou obchodní příležitost a dotáhnout myšlenky a potřeby zákazníka do formy konkrétní služby
  • dobrou znalost anglického jazyka slovem i písmem, min. na úrovni B2
  • technické a logické uvažování
  • výborné komunikační schopnosti (nutnost interně komunikovat v rámci týmu i externě vůči zákazníkovi)
  • zkušenosti s tvorbou základních finančně-obchodních analýz nebo analýz trhu výhodou
  • ochotu cestovat v rámci ČR – řidičský průkaz sk. B je nutností
  • pokročilá znalost MS Power Point, Excel, Word, Outlook