Společnost: TÜV SÜD Czech s.r.o.
Místo výkonu práce: Praha, Brno, Ostrava
Kontakt:
Barbora Lukašíková
+420 724 417 765
TÜV SÜD HLEDÁ NOVÉ KOLEGY PRO ODDĚLENÍ STEAM AND PRESSURE
(kam spadají mj. Inspekční, certifikační služby a revize v oblasti: tlakových zařízení, přepravitelných tlakových zařízení, vybraných zařízení pro jadernou energetiku, svařování, systému ve svařování, normy EN 1090 ocelových konstrukcí, supervizních činností při výstavbě, NDT zkoušení a další)
INFORMACE O SPOLEČNOSTI:
TÜV SÜD je v oblasti posuzování bezpečnosti strojů a elektrických zařízení uznaným inspekčním a certifikačním orgánem, a to i na evropské úrovni (notifikovaná osoba). Zákazníci se na nás obracejí v situaci, kdy uvádějí jimi vyrobené zařízení na evropský trh a potřebují se ujistit o jeho bezpečnosti a shodě s normami či směrnicemi. Díky nám se zorientují v patřičné legislativě a ochrání zdraví svých zaměstnanců i koncových zákazníků. V rámci naší spolupráce se zvýší jejich vzdělání v dané oblasti a současně i jakost jejich výrobků, což velmi oceňují.
VAŠÍ PRACOVNÍ NÁPLNÍ BUDE:
- péče o stávající zákazníky a rozvoj stávajících obchodních vztahů
- aktivní vyhledávání a identifikace nových obchodních příležitostí v široké oblasti služeb inspekce, certifikace, revize a testování produktů a služeb na českém trhu, případně příležitostí v zahraničí pro lídra v dané oblasti
- zodpovědnost za rozšiřování portfolia klientů a péče o stávající klienty s cílem dosáhnout a překročit stanovený finanční plán
- spolupráce s interními a externími partnery s cílem identifikovat potenciál trhu pro nové služby
- samostatně navrhovat řešení na míru pro danou příležitost
- příprava cenových nabídek a smluvní dokumentace a jejich správa v CRM systému
- tvorba prezentací
- komunikace individuálních požadavků klientů z ČR i zahraničí, s interními a externími partnery
- zprostředkování služeb nabízených skupinou TÜV SÜD v zahraničí českým klientům
- základní koordinace vybraných projektů
- podíl cestování a práce v kanceláři: 40 % / 60%
CO VÁM PRÁCE U NÁS PŘINESE:
- možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů na každodenní bázi
- provizní prodej (až 7 % netsales)
- možnost samostatně si plánovat vlastní agendu a stanovit harmonogram návštěv u klientů
- služební vůz i pro soukromé použití, notebook, služební telefon
- pokud nejste u klienta, možnost pracovat z domova po dohodě s nadřízeným
- smlouva na první rok je na dobu určitou, poté je prodloužena na dobu neurčitou
- 5 týdnů dovolené a 5 dní sick days
- příspěvky na vzdělávání a životní nebo penzijní připojištění
BEZ ČEHO SE NEOBEJDETE:
- SŠ/VŠ technického/ekonomického směru
- týmový hráč s profesionálním vystupováním a schopností organizovat
- praxi na obchodní pozici min. 3 roky
- prokazatelné výsledky a zkušenosti v oblasti prodeje technických služeb (ideálně inspekce/certifikace, poradenství apod.) nebo technického produktu
- obchodní duch se schopností vnímat obchodní příležitosti kolem sebe (komplexní náhled)
- nutností je schopnost samostatně nebo ve spolupráci s kolegy techniky navrhovat řešení na míru pro danou obchodní příležitost a dotáhnout myšlenky a potřeby zákazníka do formy konkrétní služby
- dobrou znalost anglického jazyka slovem i písmem, min. na úrovni B2
- technické a logické uvažování
- výborné komunikační schopnosti (nutnost interně komunikovat v rámci týmu i externě vůči zákazníkovi)
- zkušenosti s tvorbou základních finančně-obchodních analýz nebo analýz trhu výhodou
- ochotu cestovat v rámci ČR – řidičský průkaz sk. B je nutností
- pokročilá znalost MS Power Point, Excel, Word, Outlook